неділя, 15 травня 2016 р.

Турбогвинтові модифікації Ан-2

Ще у часи СРСР з’явилась турбогвинтова модифікація Ан-2 із двигуном ТВД-20 під позначенням Ан-3, але до серійного виробництва справа так і не дійшла, і лише у 90-тих програма почалась, але серія виявилась невеликою, за різними даними 20-25 літаків, більшість у модифікації Ан-3Т, хоча є згадки і про Ан-3СХ.

Ан-3Т

Станом на час написання цього тексту, в Україні є два Ан-3Т із діючими реєстраційними посвідченнями, і щонайменше один із них на крилі, UR-AAR (серійний 1Г21431-2109), який був випущений у 1985 році як Ан-2Р (серійний 1Г214-31), і у 2010 році конвертований у Ан-3Т. Він на фото вище, інші фото цього борта тут

Другий був сконвертований у 2008 із Ан-2Р із „сусіда по серійному“ 1Г214-32, також у модифікацію Ан-3Т.

У РФ є не більше 7 Ан-3 у льотному стані.

Наступною модифікацією є Ан-2МС (він-же ТВС-2МС), зроблений у Новосибірську (СибНИА им. Чаплыгина) шляхом ремоторизації Ан-2 і встановлення на нього „західного“ двигуна ТРЕ-331 і повітряного гвинта. Між СибНИА им. Чаплыгина і ДП „Антонов“ виник спор щодо ліцензійних прав на конструкцію і модернізації літака, росіяни наполягають, що вони нічого не винні українські стороні і можуть модернізувати Ан-2 як хочуть, без будь-якої допомоги Антонівців, в результаті навіть змінили назву із Ан-2МС на ТВС-2МС.

Першим у ТВС-2МС сконвертований Ан-2 1983 року випску із серійним номером 1Г203-15

Ан-2МС

Про конвертацію можна почитати на сайті виробника

За деякими даними, зараз зібрано (чи у процесі зборки) 8 модернізованих Ан-2МС.

„Мотор-Січ“, у кооперації із „Антонов“ запропонували свою модифікацію Ан-2 із українським двигуном МС-14, станом на зараз зібрано один екземпляр Ан-2-100 шляхом модернізації Ан-2 з серійним номером 1Г174-49, що був побудований у 1977 році.

До модернізації стан Ан-2 був таким: Ан-2 до модернізації у Ан-2-100

Модернізований Ан-2-100 виглядає значно краще
Ан-2-100

Модернізація до Ан-2-100 змінила і вигляд кабіни і склад приладів:
Antonov An-2 cockpit.

Більше фото Ан-2-100 можна знайти на spotters.aero

На жаль, вартість модернізації до Ан-2-100 досить висока, і по кишені далеко не усім експлуатантам Ан-2.

Усі фото узяті з spotters.aero і належать їх авторам.

Немає коментарів:

Дописати коментар