Це другий напрямок молодої грузинської авіакомпанії, після нещодавно відкритого рейсу у Тегеран. Уже через декілька днів, 16 вересня, маршрутна мережа поповниться Алматою, на черзі — Москва. Усі ці рейси виконуються флотом, що складається із одного повітряного судна типу Boeing 737-300, проте на прес-конференції були озвучені плани заміни типу ПС на Airbus A320.
Поки на пероні чекали появи Boeing 737-300 нового перевізника, я розглядав Антонов Ан-24РВ запорізької авіакомпанії «Мотор-Січ». Усі літаки цього типу старші за мене, проте і досі справно перерозять пасажирів на пост-радянських просторах, країнах Азії та Африки.
А також побачив зліт транспортного Ан-26 "07 BLUE" Міністерства внутрішніх справ.
Нарешті, Boeing 737-300 4L-AJC почав зарулювати на перон, де його чекала традиціна водяна райдуга
Після того, як підігнали трап, першими з літака вийшли виконавчий директор FlyVista Григорій Помаранцев та екіпаж
За ними — перші пасажири, серед яких грузинський танцювальний колектив Folk Ensemble SEU Georgia
Поки звучали перші офіційні слова і просто на пероні відбувався виступ грузинських гостей, я відповікся на літаки.
Пара Ан-24РВ «Мотор-Січ», ближній UR-BXC, дальній UR-MSI, один із них здійсний перший політ у 1973 році, інший — у 1972-му.
Ан-24РВ UR-BXC
Beechcraft B300 Super King Air 350 UR-CWA «Украероруху», дуже красиве повітряне судно
І звісно, винуватець св’ята, Boeing 737-300 4L-AJC аівакомпанії FlyVista. До речі, раніше цей борт базувався у Сімферополі, літав у української авіакомпанії AirOnix та носив українську реєстрацію UR-KRA
Гість з «дальньої стоянки», одномортоний турбогвинтовий Cessna 208B Grand Caravan T7-SSB з шассі, що не прибирається. За ним шведський Saab 340A UR-YAB української авіакомпанії YanAir, яка, до слова, також літає з Києва у Тбілісі
Ще два «шведа», Saab 340A SP-KPF польської авіакомпанії Sprint Air та Saab 340B UR-ELU української УРГА, що базується у Кіровограді та виконує на цьому Saab-і рейси Київ-Львів
Завдяки зручному розташуванню та меншій завантаженості, аеропорт «Київ» користується популярністю для бізнес-авіації, а отже, на перонах можна зустріти багато усілякої «дрібноти»:
Cessna 560 XL (XLS+) UR-UQA
Embraer EMB-505 Phenom 300 UR-ALD
Dassault Falcon 2000EX G-FLXS (wiki)
У аеропорту «Київ» можна зустріти не лише літаки, але і вертольоти, Мі-8МТВ-1 — багатоцільовий вертоліт з двигуном ТВЗ-117ВМ компанії «Українські Вертольоти», судячи по слідах від наклейок на хвостовій балці, ще недавно використовувався для Організації Об’єднаних Націй
Але повернемось до FlyVista, а саме, до їхніх бортпровідниць
Вдалось заглянути і у кабіну Boeing 737-300, хоча це «класична» серія із стілковими індикаторами, декілька дисплеїв усе-ж є
На офіційній частині про важливість авіації в цілому, рейсів у Грузію та плани аівакомпанії розповідали Надзвичайний і Повноважний Посол Грузії в Україні Міхеїл Уклеба, Виконовчий директор авіакомпанії FlyVista Григорій Помаранцев, Генеральний директор комунального підприємства Міжнародний Аеропорт «Київ» Олександр Нестеренко, Генеральний директор ТОВ «Українська хендлингова компінія»
Анонсована мінімальна ціна квитка у одну сторону складає $99, і на даний момент вона залежить лише віл попиту, дата придбання квитка системою бронювання не враховується. У вартість авіаквитка включо перевезення одного місця зареєстрованого багажу вагою до 20 кг та ручної поклажі вагою до 7 кг., за харчування на борту доведеться доплачувати окремо. Генеральним агентом з продажу аіваквитків на території України вибрана Українська Хендлингова Компанія, також квитки доступні через сайт авіакомпанії.
Наприкінці офіційної частини керівник прес-служби міжнароднного аеропорта «Київ» Галина Богданенко попросила усіх переміститись до торту
що був урочисто розділений між усіми присутніми
І наприкінець, вид на одну із стоянок аеропорта
PS: буду радий, якщо хтось зможе мені підказати, борти які там стоять :)
Немає коментарів:
Дописати коментар